Merhaba kızlar 21.haftamdayim bu sabah saglik ocagi takip için çağırmıştı kan tahlili verdim. Crp protein 0,01-5 olması gerekirken 12.8 cikmis yüksek yani.Sizden bu durumu yaşayan oldu mu nasıl bir tedavi izlendi?Yarın dr a gideceğim ama size de sormak istedim.