Churcill eflatun_1 evet. Özellikle yazın zormuş gerçekten bi yandan ter bi yandan enfeksiyon sıkıntısı. Doğumdan sonra geçer diye düşünüyorum bakalım. Çünkü benimki gebelikle birlikte başladı gebelikle de biter heralde