Bilgevural Bugün kontrolüm vardı bebetom 2070 Gr 40 cm imiş. Sizlerde bu haftada durumlar nasıldı anneler🙂
Ozlemdemir Bilgevural geçen salı 30 haftalık tüm 1880 demişti. Tabi önemli olan bebeğin kilosu değil karın cevrenizle uyumu demişti
Sudeeee Maşallah çok iyi 😇 ben bugün gittim 33 haftalığım ama 1900 gram çıktı gerilik varmış moralim bozuldu biraz 1 hafta geriden geliyor dedi sıkı takip yapıcaz dedi 😏 hayırlısı olsun haklarımızda sağlıkla gelsinler insallah
Bilgevural Sudeeee bence hiç endişelenme 2 ay önce 2 hafta ilerideydi bizimki de fakat şuan haftasıyla uyumluymuş😊
Eyyldz Sudeeee hiç sıkıntı etme 30+3 1550 32+3 1900 34+3 2050 şuan 36+3 2660 benimde her kilolun bebek sağlıklı diye birşey yok zamanla alıyor kilo zaten
Sudeeee Eyyldz ya Burda görüyorum öyle kilolu bebekler var ki insan böyle tuhaf oluyor . Doğduktan sonra insallah sütümüzle beslenirler ama insan kafasına takıyor işte 😏😒