Ozlem1231231931 o zamanlar da ben de yemek istiyordum ama sonra biri suan zaten bebek daha cok kucuk sadece senın kanın ve enerjınle beslenıyo yediklerin ona birsey yapmaz buyuk olsaydı yeme derdım ama suan sıkıntı olmaz dedı ben de canım istiyonce yedım ama ayda yılda bir ceker ya ınsanın canı oyle oldu bende kucuk paketlerden uc dort tane yıyodum smdık 32 hadtalık olduk cankm istediginde sadece nefsimi koreltsın dıye kucukten bir paket yıyom öesela☺️☺️☺️☺️☺️