Seher112 Zeynebbb 26 aylık oğlum var şuaanda 20 hafta 4 günlül kızıma gebeyim bende en başından belli eden farkları oldu oğlumd bel ağrım varken kızımda kuyruk sokumu ve aırt ağrım oldu oğlumda yerleşme kanamam oldu kızımda olmadı oğlumda bulantım olmadı ama kusmam vardı kızda bulantım çoktu oğlumda yüzümde hiç sivilce çıkmadı cildim parladı kirpiklerim uzadı kızda ara ara sivilcilerim çıkıyor kızımda çok uorgun haksiz ve uykulu hissediuorum aklıma gelenler bunlar
aaaa-123 Zeynebbb 34.haftadayız halen bulantı ara ara kusmalar oluyor.. ama kişiden kişiye çok değişiyor her annenin hamileliği çok Farklı tamamen vücutla alakalı. Bir de tatlıya çok düştüm en başından beri tatlıcıyım 🤗
D67 Zeynebbb sabah bulantilari karnının sivri değil de geniş büyümesi halsizlik bulantı kusma bunlar hep kız çocuğu belirtileri
Basakhilal Seher112 ay kuyruk sokumu ağrısı bende de var iki hafta oldu yürüyemiyorum :) 14+5 te kontrole gittik bacak bacak üstüne atmıs hic göremedik 15+5 te bi daha gidicem gösterir insallah:)
Zeynebbb Hepinize teşekkür ederim bendede bulantı çok var tatlı yiyemiyorum ekşi genelde yiyorum Ya ekşiyi doğur Ayşe’yi ye tatlıyı çıkar hakkıyı bakalım 😂 benimde 5 yaşında bi oğlum var bu ikinci gebeliğim iki meyvenin tadını da tatmak isterim başta tabiki Sağlıklı olması ve sonrada gönlüm kızdan yana bende Şuan 9+3 deyim
Gulsahim D67 aynen bende katılıyorum bende öyle oldu 😁😁 oğlumda cildim pasparlakti saçlarım gurdu kızda ucube gibiydim 😁😁
Gulsahim Zeynebbb oğlumda kuş gibiydi sanki hiç hamile gibi değildim kızımda burnumdan geldi hayat kusma tiksinme bulantı ayy kabus gibiydi şimdi bu minnosta da rahatım ama cinsiyetini bilmiyoruz henüz heh bide oğlumda çok tatlı yedim kızda çok ekşi bunda da tatlı yiyorum glaiba erkek 😁😁🥰🥰
Zeynebbb Gulsahim bende herşeyden iğreniyorum yemek yapamıyorum yiyemiyorum ve halsizlik yorgunluk çok var 😂 nereyi bulsam oraya uzanıyorum oğlum da çok tatlı yedim çikolata bal kaymak vs ama bunda hiç tatlı duyunca bile midem bulanıyor
Gulsahim Zeynebbb kız gecti içimden ama bakalım cinsiyeti belli olunca yazz 🥰🥰😁😅 benimde oğlumda hep tatlı yedim kızda hep turşu ekşi şeyler bendeki TL’ye tatlıyı dogur hakkiyi ye eksiyi dogur Ayşe’yi tuttu 😁😁😁
Aysee1123 Zeynebbb Kız erkek belirtisi diye birşey olmuyor bende sözde erkek belirtileri dedikleri belirtiler vardı ama kızım oluyor 🦄 Canımın tatlı çekmesi, cildimin güzelleşmesi, bulantım veya tiksintim olmaması vs.
Zeynebbb Aysee1123 maşallah rabbim saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kaç haftalıkken öğrendiniz cinsiyeti
gzdyeni Hiç kusmadım, hamile olduğumu unuttuğum zamanlar oldu, çok tatli yedim eksiden resmen midem bulandi ama kızım oluyor 🥹🎀💗