37+5 deyiz kontrole geldim doktor haftalardır gıdım gıdım kilo alıyor bu saatten sonra çok ilerleme olmaz yatış yapalım sezeryan olalım diyor hemen normal doğumu kaldıramazmış kilomuz 2631 yoğun bakıma da girebilir dedi çok panikledim daha var haftamız diye düşünüyordum başka doktorada görünsem mi bilemedim.