Acemiiiii ilk cocugumda sepet beşik çok istedim çevremdeki herkez kullanışlı olmadığını söylemesine rağmen aldım ve çok pişman oldum bebekler belli bı aydan sonra ayağa kalkıyor sarkmaya çalışıyor bu süre dede ahşap beşikler hiç iyi olmiyor park besigi asaga kadar indirip kullaniyorsun ben 9 ayda tekrar park beşik almıştım şimdi ikinci çocuğuna hamileyim ilk zamanlar sepet beşiğini kullanırım sonrasında park besige gecerim