Kızlar bugün e ebebekten lansinoh 160 ml lik 2li biberonlardan aldım ama dikkat etmedim biri büyük bı kucuk olanlardan almak istemiştim aynı boy olanlardan almıştım da boyut olarak biraz küçük gibi geldi sizce değiştirmeli miyim yoksa bunlar da kullanışlı oluyor mu ilk gebeliğim o yüzden pek bı bilgim yok