Ozgeturan Arkadaşlar merhaba. Bir kaç hafta sonra 1.trimester ayrıntılı ultrason yaptıracağım. İstanbul da bildiğiniz iyi hastaneler veya görüntüleme merkezleri mevcut mudur?
Blcn_13 Ozgeturan bende ilk trimester bitti bugün yaptırmayı düşünmedim Ve siz de benim gibi sürekli sağa mi yapıyorsunuz yoksa sola mi ilk üç ayyda önemli degilmis yüz ustu hariç yatış pozisyonu sizce
Ozgeturan Blcn_13 benim doktorum yaptırmamı istedi. Ben şuan yüz üstü hariç her iki tarafa da yatıyorum. Bir sıkıntı olmadı çok şükür