Kızlar yurtdışında yaşıyorum ve doktorum hamileliğin başından beri düşük olduğu için tedirgin olmana gerek yok dedi. Ama bazen gerçekten çok zorluyor beni bu 3. Hamileliğim diğer ikisi kız dı bu erkek kızlarda asla yaşamadım bunu hatta yaz aylarında 5-6 aylık hamileydim dolu dolu gezdim antalyada yaşıyordum çok misafir ağırladım. Yaşayan oldumu aranızda? bazen başım dönüyor bayılacak gibi oluyorum