Merhaba arkadaşlar ben şubat ayı başında kürtaj oldum bebeğimin kalp atışı durdu çok üzülmüştüm fakat martın ortasında tekrar hamile kaldığımı öğrendim. Doktor kontrollerim sonrasında çift yumurta ikizleri olduğunu öğrendik ve cinsiyetleri kız :) çok heyecanlıyım bi o kadar da tedirgin iki bebek bir arada sizde durum nedir? Paylaşabilir misiniz?