Kdrogz12 benim de aynıydı 2 bi yanda bi tane de diğer tarafta vardı 2 hafta sonra falan gittim tekrar biri kaybolmuştu diğerleri de kaybolur dedi doktor bi daha baktırmadım. Sanırım protein birikmesinden dolayı oluyomuş doğuma kadar geçer diyolar bakalım. Eğer kalp parlaklığı dışında başka bişey yoksa ikili test de normalse sorun etmeyn