Bende aynı şeyi yaşadım gittiğimde 6 haftalikmis bilmiyodum keseyi gördü evet hamilesin dedi ama o şu an bebek gözükmüyor bı hafta sonra tekrar gel dedi o bı hafta geçmek bilmedi çok stres yaptım ya yoksa ya boş gebelikse diye ama çok gereksizmis bı hafta sonra hem bebeği gördüm hemde kalp atışını duydum ve su an 26+2 iz☺️