Anonim3447 Kızlar 37+5 haftalık olduk sıcaklardan dolayı artık dayanamıyorum doğurmak istiyorum adaçayı içsem nasıl olur hurma aklıma gelince yiyiyorum ananas suyu içiyorum iki gündür cinsel ilişki de nadirde olsa yapmaya başladık başka ne yapabilirim
Feyzaclk Anonim3447 verin ablama suniyi😬 şaka bi yana ben de bitsin diyorum artık taşıyamıyorum karnımı 😥
Zumzugukodummuzzingillatirim Anonim3447 doğurmak için herşeyi yapmış biri olarak diyorum ki istediğini yap ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor. 41+4 de 26 saat suni sancı sonrası anca çıkardım ilk bebemi dldldşdşd
Bulbulyuvasi Kim istemiyor ki… bende 40+2yim bende çok istiyorum doğurmayı her seyi denedim ama canı isterse geliyor maalesef 🥴
Bulbulyuvasi Anonim3447 bütün tarçını suya koyup ılık bir şekilde içiyorlarmış bende bu forumda gördüm hiç merdiven inip çıkmadım hareket yapmadım açılmam var
KayraKuzusu Zumzugukodummuzzingillatirim 26 saat sancı mııı inanamıyorumm helal olsun sana,inşallah oğluşunu hemencecik doğurursun 💙
Zumzugukodummuzzingillatirim Sezen01 aşkım şöyle dayandım ; benim doğum ekibim çok iyiydi. Ben korktukça bağırındıkça sakinleştirdiler dikkatimi dağıttılar odaklanmamı engellediler. Kocamı görüntülü arayıp sövdüm sonra onlarada sövdürttüm hiç demediler biz ne yapıyoruz. Çok eğlendik. Son 30 dakika çok zorlandım ama. Orda dikkatimi dağıtamadılarda 🤣 ama hallettim. Öyle halletmişimki 2.geliyo
babyasyanil Zumzugukodummuzzingillatirim nerde bu sövme ekibi benimle beraber kaynanaya falan sövermi kddldl
Selmis Zumzugukodummuzzingillatirim şu kız erken gelir erkek geç gelir olayı doğru mu diye anlamak içşn sordum 😅
Zumzugukodummuzzingillatirim Sezen01 tebrik edilecek bir şey değil ya aşkım, sezeryan bana yasak dkdksks çok zor durumda kalınmadıkça tabii. O yüzden mdkdldldld
Sezen01 Zumzugukodummuzzingillatirim bize de sezeryan mecbur çocuğun eşi yerine yerleşmiş normal doğumu unut dediler 🥲🥲🥲