Hmyr_ygt açıkçası gebeliğim riskli o yuzden univ hastanesine gitmem gerekiyor.ama bebegimi hic göremiyorum.hareketlerini izleyemiyorum.kontrol en fazla 2 dakika sürüyor.elimde fotoğrafı olmuyor,renkli göremiyorum.sadece doktor bakıyor.gelisim kağıdını cikariyor gule gule diyor.o yuzden ozele gidiyorum bende bebegimi goruyorum fotosunu aliyorum izliyorum 😊