Biz de hiç korunmadık evlendiğimizden beri.Bebeğimiz evlendikten 5 yıl sonra doğdu aşılama ile hamile kalabildim.Nasılsa olmuyor sadece tedaviyle oluyor diye aynı şekilde devam ettik ve tam 6yıl sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim.Hatta adetlerim vs o kadar düzensizdi ki hamile olduğumun farkına 12+4 de vardım😂😂😂😂Şimdiye kadar neden olmadı,şimdi neden oldu hiç bi fikrim yok.Allah verince her şekilde veriyor🤲🏻Size kolaylıklar diliyorum tabiki kendime de😂Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin