Ben bir kere gittim önceden hiç kayıtlı bilgim olmadığı için onları da doldurdular. Kan testlerimi doktor e nabız sisteminden çekti tansiyon baktılar tetanoz aşısı için hangi haftalar gelmem gerektiğini yazdı. Bundan sonrasını hemşire ile telefonda halledeceğiz arada sırada tansiyonumu not edecek vs.