Merhaba arkadaşlar, bir konuda fikir danışmak istiyorum. 37. Haftanın içindeyim cumartesi günü muayenem vardı.
Doktorum selda hanimoglu bilenleriniz vardır belki, çoğu yorumunu normal doğum yanlısı gereksiz işlem yapmayan bir doktor olarak okudum.
Bugüne dek rutin muayenelerde gayet ilgili bebeğin her yerini benimle ilgili olan konuları açıkça anlatıyor hiçbir sorun, geçiştirme vs durumu yok.
Çatı muayenemi oldum cumartesi günü. Bu arada anlatıldığı gibi dayanılmaz bir şey değil, alttan muayene gibi ama bir tık daha fazla rahatsız ediyor doktorumun da eli çok hafifdi sağolsun her şeyinden memnunum zaten.
1 dk filam sürdü, baya yandan alttan vs muayene etti yumruğuyla alt kemiğe doğru bası şeklinde de muayene yaptı ve çatımı beğenmedi malesef.
Şöyle ki, rahim ağzı açıklığı vs olur lakin son aşamada bebeğin geçeceği o kemiklerin yapısı çok dar, kafanın alabileceği şekiller belli bu bebeği sıkıntıya sokabilir, bebeğin oksijensiz kalması durumu olası, aynı şekilde benim için de sıkıntı oluşturabilir şeklinde konuştu. Gayette açıktı, başka doktorlara gözükebilirsin, ben normal doğumu öneren biriyim genelde bu şekilde gebeler geliyor, çatında orta seviye olsaydı onu da değerlendirirdim ama.malesef sezaryen önerebilirim bu durumda dedi.
Ben doktoruma güveniyorum, başka doktora muayene olmayı düşünmedim açıkçası ama bu durumda tecrübeliler varsa sormak istedim.
Lütfen yalnızca tecrübeliler yorum yapsın 🤗