Gokce16 ben iltaç hanıma gidiyorum canım. 18. haftaya geldik çok şükür. Daha bugün sordum doğum fiyatlarını ama temmuzda tüm hastanelere zam gelmiş. Güncel fiyat bilmiyorlar, acıbadem, pembe mavi ve nilüfer doruk ile anlaşmalı. Kesinlikle çok memnunum çok detaylı inceliyor, her mesajıma anında dönüyor. Benim dr um farklıydı ama içime sinmeyen şeyler oldu. İltaç hanımla devam edeceğim inşallah🙏