ElifKyncu0 maalesef bir kere laf ağızdan çıkmış o yüzden her ne kadar istemeseniz de kabul edin yarın öbür gün yine böyle bir durum söz konusu olduğunda sözümde durdum sende sözünde dur dermeye hakkınız olur. Kötü bir isim değil bu arada inşallah içinize siner, tabi ben olsam baştan bir anlık sevinçle o fırsatı vermezdim diye düşünüyorum allahtan kayınpeder ismi değil o yüzden üzülmeyin iyi tarafından bakın:))