Sema5844 Kizlar 38+4 um bebeğim henüz kanala inmemiş sizce napmam lazim doktor haftaya son dedi bekliceksin diyo ama inmiyo normal doğum pozisyonunda aslında napmak lazım
Yamyur Sema5844 baş aşağı pozisyonda mı değil kanal da mı değil kanala doğum anında bile inebilir diyorlar onun için bi süre yok ki yine de egzersizler vs var onları demeyebilirsin bende 39 u geçtim ama hala kanalda değil sancı su vs gelmesi beklenir normal doğumsa