Sonuçlardan anlamıyorum. İnşallah iyidir sonuçlarınız doktorunuz güzel şeyler söyler🙏🏻 bugün bende ikili tarama için ultrasona girdim sıkıntı yok dedi doktor kan tahlili verdim sonuç bekliyorum. Bambaşka bişey bi duygu, stres bu durum. İnşallah güzel şeyler söyler doktorunuz 🙏🏻😇