glbyzgkhn Kızlar şuan 18 haftalık hamileyim devlete renduvuyu 20.haftaya geliyor ama ben bebegimin durumunu merak ediyorum en son 1 aydan önce oldu göreli acile gitsem bebegimi gorebilirmiyim durumu nasil diye
acemii_annee glbyzgkhn sancınız varsa sadece bakarlar. alttan muayene yapabilirler. bu konuda bir hassasiyetiniz varsa randevunuzu bekleyin derim
glbyzgkhn acemii_annee normal hafif sancılarım var oda sanirimbebek büyüdüğü için onun dışında hic biseyin yok cnm Altan muayene olmak istemiyorum çünkü Haftada altan muayene yapildi hafif kanamam oldu o gün korktum🙂beklemekte.istiyorum ama bi yandanda işte durumunu merak ediyorum ister istemez