Aysee1123 Elif_111 Ben 6 da duydum fakat genelde 7 ve sonrasında duyuluyor sanırım, öyle okuyorum burada hep
Elif_111 esnyz14 ultrasonda kalbinin attığı yer renkli gözüküyor ya orda bir renk de oluşmadı o korkuttu
Musemma06 Canım banada 6+1 de boş gebelik dediler o kadar erken olmasına rağmen 8+3 de tekrar gittim kalp atışını duydum