Kızlar tam olarak bugün 27 haftalık hamileyim. 2 gün önce doktor kontrolüm vardı. Doktorum daha önceden bebeğin gelişiminin önden gittiğini fakat şeker tabanlı olabileceğini söylemişti. Şeker yüklemesi ile şekerime bakıldığında şeker olmadığını ama bebeğin 2 hafta önden gittiğini söyledi. Oradaki kargaşadan dolayı soramadım doktoruma sorum şu ki ben suan kendimi 29 haftalık gibi mi baz almalıyım doğumu etkileyen bir süreç mi bu acaba. Birdaha 1 ay sonra gidicem doktorum 7 8 haftalıkkenki ultrason görüntülerini istedi ama kafamda çok karıştı