1fatooss Hem de ilk bu programı yükledim. Forum sayfası olduğunu görünce de yazayım tanışayım istedim 😊
1fatooss Zeyna0607 adet gecikmesi oldu bende canım sonra test yaptım pozitif çıktı sonrasında bulantı kusma göğüslerde hassasiyet ve kasık ağrısı yaşamaya başladım 😊
1fatooss ATC çook teşekkür ederim canım benim Amiin inşallah o kadar korkuyorum ki ilk bebeğim düştü bunda da aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum 😔
Ozlem1231231931 Keşke bende 6 haftalıkken öğreneyidm 😂3 haftalıkken öğrendim zaman geçmiyor yeni 5 haftalık olduk daha
1fatooss Ozlem1231231931 benimde 20 aralıkta tekrar randevum var zaman nasıl geçecek diye düşünüyorum halini çok iyi anlıyorum 😊
Ylzkksl Merve0625 benim kasık ağrım vardı ve sık idrara çıkıyordum. Hatta şüphelendiğim için adetten 4 gün önce kan testi yaptırdım fakat çıkmadı. Adet gününde silik çizgi gördüm beta hcg yükselmişti
Merve0625 Ylzkksl bende lekelenmeler var 3 gündür yerleşme kanası diye tahmin ediyorum. Adetime 5 gün var kan testi yaptırsam çıkarmı acaba? Ara ara kasık agrılarım oluyor.
Ylzkksl Merve0625 eğer geç döllenmeyse benim gibi çıkmıyor inanın moral bozmaktan başka bişey değil, adet gününü beklemek en güzeli ama eğer sabredemiyorsanız kan yerine idrar testini öneririm tabii değer önce kana geçiyo sonra idrara o ayrı
AyEr İlk test yaptım adete 6 gun kala ama adetım 3 gun gecmıstı azıcık bellı oldu herkes dedı yok bebek ben ruyamda gormustum hemen kan testı yaptım mınık gec dollenme olmus 2 haftalıkken ogrendım sızde yapın derım ❤️🐣
Merve0625 Ylzkksl gidicem olmadı kanda belli olur diye tahmin ediyorum. Normal test alıp yapsam çıkar mı acaba? Gercekten dediğiniz gibi moral bozuyor can sıkıyor 😔
Ylzkksl Merve0625 bazı arkadaşlar erken gebelik idrar testi kullanıyo 6 gün öncesinden sonuç veriyormuş, ben denemedim ama denemekten bişey olmaz😌