Gmzeakky Hanımlar çok merak ediyorum. 35 haftayim 37de çatı muayenesi olucam. Acaba doktor sezaryen olsun diye çatin dar vs der mi. Tercihim hep normal dogum ama çatı darsa sezaryen olucam. Sizd e durumlar nasıl ilerledi
dilay_06 Gmzeakky yarın sezaryen 38 de de 39 da da baktı çatın dar bebek kanala girmemiş açıklık da yok dedi
Gam Ben de burada bekleyim, aynı konuyu bende merak ediyorum doktorum genelde sezeryanci normal istiyorum dedim sen istediğin kadar normal iste bebeğe bağlı o dedi sanki bana da çatın dar diyecekmiş gibi hissediyorum 🤦🏼♀️
Gmzeakky Gam Of bende hemen hemen böyle konuştuk yaa😀 ben hocam nasıl olur sizce dogum ben normal olsun çok isterim dedim oda bebek nasıl gelmk isterse öyle olucak dedi😄
Ada022 dilay_06 başka doktor görüşü de alın bence benim doktor da 31+6 da 2260gram bebek diyet yap normal doğum istersen falan dedi şüphelendim sanki sezeryan yapmak için uğraşıyor gibi geliyor başka doktora randevu aldım
Gamzecnsvrsmsk Ben dün 37+0 da muayeneye gittim ve çatı muayenesi de oldum. Normalde doktorum sezaryen yanlısı değil bunun farkındayım. Ne istiyorsun diye sorduğunda normal diyordum hep o da normal istiyorum diyen insan kafasında bitirmiştir her türlü normal yapar dedi. Hatta boylu poslu kızsın sen yaparsın falan diye bana destek verdi. Sonra çatı muayenesine girdim hiç öyle beklemiyordum çok canım acıdı ki direk sende vajinismus var dedi ki vardı da zaten çünkü hiçbir şekilde elletemedim ve beklediğimde de çokça canım acıdı. Bunu sizleri korkutmak için demiyorum herkes için farklı oluyor sonuçta. Muayenemde de çatımın çok dar olduğunu normal doğuma uygun olmadığımı söyledi. Ben Allah tan her zaman en hayırlısını sağlıklısını istedim demek ki böylesi daha hayırlı olacakmış dedim. Kendi anlaşmalı olduğu hastaneyi de ilk başta söylemedi ilçesinde olduğum devlet hastanesini önerdi burda sezaryen yaparlar dedi ama Konya şehir hastanesine gidersen seni normal doğurtturana kadar uğraşırlar çok zor olur doğumun ve kesiğin de çok olur dedi. Ben zorla bastıra bastıra çocuk doğurtturmaya yada vakumla olmasına karşıyım her şeyin bir oluru var dedi. Bizde de durumlar öyle. Ben herhangi bir doktorun ilk başta hemen sezaryene yönlendirdiğini duymadım ama yine de bilmiyorum.
Gmzeakky Gamzecnsvrsmsk üzüldüm adınıza keske rahat Bi şekilde hemen pit diye dogurabilsek. Ama durum ne olursa olsun bence doktorunuzun dinleyin ve sezaryen olun