Mustafaninannesi Merhaba 33+4 gunluk hamileyim ciger gelistirici igne vuruldum 2 doz seklinde yarinda tekrar 2 doz vurulcam kalcamdan vuruldum ilkte bi yanma oldu yaklasik 1 saat yanma devam etti tansiyonun yukselebilir demisti doktorum bebegin hareketlerinde azalma olabilir dedi ama baya hareketliydik bugun yalniz kendimi hic yormadim ignemi vuruldum ve eve geldim yattim 😊
Mustafaninannesi ebru23 erken dogum riskim var o yuzden verdiler her gebeye vurulmuyor doktor haftasina gore veriyor canim
Mustafaninannesi Ozlem32 yani cigerleri gelismis oluyo eger erken dogarsa ve kuveze girse bile belki kilosu dusukse ondan girer dedi.doktorumuz
Mustafaninannesi Merobebe yok canim tek gebelik ama tansiyon sorunum var yuksek cikma ihtimali var bu sebepten 38. Haftaya kadar gelsek hic korkum kalmazda biz her ihtimale karsi yapalim dedik
Mustafaninannesi Merobebe bazen ikiz gebelikte erken dogum riski oluyomus ama igne yapilmasi zaten bi nevi onlem amacli boyle bi riskimiz varsa yapilsin en azindan solunum sorunlari olmaz
Merobebe 32.haftada randevum var doktorum o zaman bakacağız duruma göre ve ciğer gelişimi iğnesi yapabiliriz dedi. Tek gebeliklerde çok duymadım ikizlerde yapıyorlar genelde diye biliyordum ondan sordum