Papatyamoms neden istemiyorsunuz bende bileyim 🙈 ay lı isimler daha hoş geliyor kulağıma, geceyi gündüzden daha çok seviyorum ondanda olabilir bilemiyorum 😅 36 haftama kadar isim araştırdım çok zor oldu sonunda kızımın ismini Ayla koymaya karar verdim ❤️ aymira ve aymina içinde söyleniş olarak aymina daha hoş 💐