Merhabalar benim bu ilk gebeliğim 37+1 deyim sancılarım dün gece 3 te başladı ve efsane bir sancı tarifi yok. 20 dakikada 1 bazen 15 dakika da 1 bazen 30 dakika da bazen 10 dakikada bir böyle düzensiz geliyor. Ama mutlaka geliyor sancı saat şu an 15.47 hala çekiyorum bu ağrıları :(
merak ettiğim nişan falan gelmedi su da gelmedi sorum şu ki bu ağrı geçer mi? Yaşayıp sancısı duran oldu mu? Yoksa doğum artık başladı nişanın ve suyun gelmesini mi bekliyorum şimdi ben?