Patatesliyumutta Bu Sabahtan beri sürekli iç çamaşırım ıslak ama birşey hissetmiyorum ıslandığına dair, suyum mu geliyor anlayamıyorum. Bunu nasıl anlayabilirim
myangelson Patatesliyumutta ter olabilir fitil falan kullanıyorsan o olabilir. Ben hamile değilim sürekli terden iç çamaşırım ıslanıyor hamile olsam suyum geliyor diye korkardım kesin diyordum kendi kendime hep 😅
Zulalg Patatesliyumutta doktor amniyosure testi yapıyor o şekilde bebekten mi yoksa idrar sızıntısı mı anlıyorlar
Patatesliyumutta Alizee fitil kullanmıyorum ama ter de olabilir düşünüyorum takip edeceğim bakalım 2 saat sonra eşim gelecek işten duruma göre giderim
Patatesliyumutta myangelson ya terde olabilir diyorum çünkü sıcak bir ilçede yaşıyorum şuan bile 36 derece burası, aklıma her tuvalet sonrası iç çamaşırımı değiştirmek geldi anca o zaman anlayabilirim galiba
Durisinannesi myangelson merhaba bunun sonucu ne oldu acaba ? Ben 13+1 haftalığım su geldi gibi hissettim. Kilodum ıslak dı. Hastaneye geldim Vajina enfeksiyonu varmış suan hastanede 5 gündür antibiyotik tedavisi görüyorum. Gelen sıvının su değil enfeksiyondan olabileceğini söylediler. Enfeksiyon bitince amnisure testi yapılıp bakılacak. Sizi merak ettiö bayada zaman olmuş
myangelson Patatesliyumutta olabilir bende diyarbakirdayim cok iyi biliyorum günde kaç kere çamaşır değiştirdiğimi sayamiyorum yani. Dediğin gibi dene bakalım evet en kotu bir acile git baksınlar için rahat eder en azından
myangelson Durisinannesi ben hamile değildim yanlış kişiye yazdiniz sanırım hamile olmadığım halde çok terliyorum demiştim 🥲 yazan kişi post sahibi hakkında bilgim yok