Kızlar 5 ay önce 8 haftalık kalbi durduğu için düşük yaptım ve eşimle işten kaynaklı ayrı şehirlerdeyiz ovülasyon takibi yapamıyorum malum izin günlerinde görüşebildiysek korunmasız şekilde değerlendiriyoruz ama o da çok sık olmuyor bu ay ki ilişkiden 4 gün sonra akıntım oldu şeffaf ve kasığımda batma oluyordu aynı zamanda şuan ise adetime daha 10 gün var ama bel ağrım oluyor ve devamlı değil ama arada kasığımda batma sızlama oluyor sizce gebelik durumu olur mu ?