Mucizelerim1 Kızlar 2 ay sonra 2. Sezaryenimi olacağım nasipse. Bazı gebelerde çorap giydirildiğini görüyorum. İlkinde giydirmediler çok ödem oldu. Bir bilgisi olan varmı bu konuda