Liyuzamom teşekkür ederim sağolun inşallah🤲 benim kzıımda öyle elinden oyuncağını alsan bile oturur ağlar vurmaz krşısındaki bebeğe tabi aynı evde olunca kıskançlıktan korkarım ama onuda en aza indirmek bizim elimizde 🥰 bi ablam var çocuklarının arası 17 ay, biri 4 yaşına giricek Eylül’de diğeri 2 yaşına girdi Şubat’ta maşallah çok güzel oynuyorlar abisinden öğreniyor herşeyi 😁 tabi oyuncak alırken de 2 tane alıyırlar bir tane olunca paylaşamıyorlar 😁 arada güreşiyorlar ama olucak o kadar da 🤗