EdaClp Kızlar 2 Ağustos sezaryen tarihimiz doktor sonda takılacağını söyledi acı oluyor mu takarken çıkarırken ,spiral anestezi ile olacak doğum
Sedavedoga EdaClp takılırken bacaklarınız uyuşuyor o yüzden hiç bişey hissetmedim ben çıkarırken de hiç acı olmadı bende onuda hissetmmedim öyle
1prensesimm EdaClp takarken azıcık bı yanma oluyor doğal olarak ama ağlatacak kadar ah uh dedirtecek kadar yanmıyor bilginiz olsun çıkarırken hissetmiyorsunuz bile 🤗
PamushVeAnnesi EdaClp ben çok acı çekiyorum yaa. O yüzden dogumlarimdan önce doktorla anlaşıyoruz. Belden uyuşturma gerçekleştikten sonra takılsın diye. Yoksa dayanamıyorum. Dördüncü sezaryenim olcak bundada öyle isticem
Dlkzz EdaClp uyuşturulduktan sonra ameliyat masasında takıldı hiç bir şey hissetmedim sadece baskı hissettim ama acı yok.
1asel-duru Hiç bişey hissetmiyorsunuz acı veren bişey değil bana uyusturulmadan takilmisti birincide bu hafta ikinciyi olacağım bakalım nasıl olacak
Dyg_srcn PamushVeAnnesi merhaba bende bundan çok korkuyorum özel mi devlet mi dogumlariniz şehir Hastanesi’nde rica etsem bana da uyustuktan sonra takarlar mi panik atağın var ve o sondanin açısından çok korkuyorum canım çok tatlıdır acı esigim düşük 😔
PamushVeAnnesi Dyg_srcn muhakkak söyle. Özel de hiç doğum yapmadım ben devlette yaptım ama söyledim yani. Onu hemşireler takıyor hem doktor da degil. Hemşireye söyle uyusunca takın de. İyi birine deng gelirsen inşallah sözünü dinlerler kuzum. Allah yardımcın olsun
1prensesimm EdaClp merak etme canım acımıyor yani acı eşiğine göre değişir desem yeridir kendini sıkmadigin sürece sıkıntı yok
Dyg_srcn EdaClp ozellerin çoğunda uyusunca takılıyor zaten ilk dogumum özeldi uyusunca takmislardi ikinci şehir Hastanesi’nde olcak orda uyusmadan takiyolarmis ,😔
poyrazin_annesi28 EdaClp Takılırken de çıkarılırken de biraz sızlama oluyo o kadar. Ben de çok korkardım ama öyle çok acı veren bişey değil 2 dk sızlatıyor geciyo
Rukiyeaktay EdaClp spinal anestezi yapılıp bacakların uyuştuktan sonra takılıyor canım sonda tecrübeyle sabit hiçbir şey hissetmeyeceksin çıkarırken de acı falan olmuyor sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah ☺🙏