Dilber000 Kızlar bebeğimde 2. Topuk kanında fenilketonüri anormal çıkmış ve 3. Topuk kanı için bizi çağırdılar . Akraba evliliğinde oluyormuş . Eşimle akraba değilim . Aynı durumu yaşayan var mı süreç nasıl olacak yaşayan var mı 😞
Ezgikrdy Dilber000 merhaba gecmis olsun sizin sonucunuz ne cikti acaba bugun bizide aradilar ayni rahatszlik degeri yuksek cikmis bilgilendirirmisnz acaba benide
Dilber000 Ezgikrdy merhaba biraz geç gördüm k bakma , 3. Kan temiz çıktı . Bu tarz şeyler oluyormuş içinizi ferah tutun