Feyzafeyza123 Arkadaşlar 7 temmuzda sezeryan oldum ama aşırı ödem var vücudumun her yerinde ne zaman geçer onerecegınız bısey varmı sizdede oldu mu serum yapar dedıler
Tugceee95 Feyzafeyza123 bır haftaya gecıyor canm normal ödem olması dogumdan dolayı oluyor eller ayaklar özellıkle
Kelle0129oekd Feyzafeyza123 ikimizde aynı günde olmuşuz bende şu an aynı durumdayım hatta az önce bir post açtım geçmiş olsun dikiş ağrınız varmı acaba duş aldınız mı ben almaktan korkuyorum da
Feyzafeyza123 Kelle0129oekd ben duş aldım su gecırmez bant takmışlardı az evvelde Sağlık ocağına pansumana gıttım batıkon sürüp yeni bant taktılar.dıkıs yerım agrıyo tabıkı öksürüp hapsıramıyorum yürürken zorlanıyorum normal adım atamıyorum 40 çıkınca duzelır dıyolar onu beklıyorum bır yandan goguslerım yara bır yandan yenı hayata alısma donemı öyle
Kelle0129oekd Feyzafeyza123 hastaneden çıktığım gün bantı çıkardılar havalar sıcak terlemesin kuru tut dediler ama duş almadım bugün alırım sanırım birde pansumanı eşim yaptı üzerine bir bant bırakmaya gerek yok demişlerdi şu an açık 🤦♀️ayaklarım şiş dikişlerim ağrı yapıyor hemen bitsin istiyorum 2. Sezeryan sanırım ondan bu kadar acı 🥺
Mehparesultan333 Kelle0129oekd 2. Sezeryan daha mı zor oluyor benimde 2. Sezeryanim olacak neler onerirsin
Feyzafeyza123 Kelle0129oekd salatalık yıyın acıktıkça ödem atar bol su ıcın ben öyle yapmaya çalışıyorum ama bende kıloda çok yanı 100 e vurdum ben sızı bılememde salatalık su yeterlı gelir bence atar odemı zamana ıhtıyacımız var dkkıs yerim agrıyo hala ama napalım sabır 40 çıkınca baya yol kat etmıs olucaz bence
Kelle0129oekd Mehparesultan333 kişiden kişiye değişiyordur ama ben kötü oldum havalar çok sıcak baya nem var sürekli terlemek acıtıyor canımı şu an 6. Günüm ve evi detay olmadan temizleyebiliyor zor da olsa 2 yaş oğlumun bezini değiştirebiliyorum
Zuleyhasc Ben de 7 temmuzda sezaryen oldum hala odem var ve dikişler de ağrı da var. Şu geçirmez bantla duş aldım ben bi sıkıntı olmadı ama islatmamak lazım dikişleri ona dikkar edin. Ağrı sızı tamamen ne zaman geçer bilmiyorum