Bebeğim 2 aylık oldu ama gazı geçen aya göre azaldı ama hala daha uykudan uyandıracak şekilde gazı var etrafımdakiler 3.aydan itibaren gözle görülür şekilde azaldığını dibe rahat edeceğimi söylüyor sizin nasıl oldu bu süreç en kolay nasıl atlatılır eşim ve ben yavrumuzun ağlama krizlerinden çok yorulduk yani oturup ağlayacak vaziyete geldik bu arda kiraz korse gaz damlaları vs kullanıyoruz mama yiyiyor onun içinde antikolik özel biberonda kullanıyoruz