kahvetutkunu23 5 yada 6 aylık olunca bıraktırmayi düşünüyorum yüzünü çizmesini geçtim saçlarıni tutuyor acidigi zamanda ağlıyor eldiven olunca yapamıyor elleriyle çok oynuyor benim bebeğim Allah korusun parmağı gözüne değer yüzünü çizer illa bişey yapıyor bende eldiveni 5 yada 6. Ayda cikartiricam insllah benim düşüncem böyle ❤️❤️😍