Hanımlar merhaba 19+1 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini baya hissediyorum artık ikinci gebeliğim olduğu için sanırım ama tekme atığında direk vajianmda hissediyorum normal mi hiç böyle bişey olmamıştı iki üç gündür oluyor ve bi anda olunca insan ister istemez tedirgin oluyor