İkili tarama test hangi ayda yapılır kızlar ve sizce yaptırmak gerekiyor mu?
kbr1616 evet canım yaptırmak gerekiyor ben 11+3 iken yaptırmistim
kbr1616 isteğe bağlı ben yaptırmayacağım
kbr1616 12. Haftamda yaptirdim
kbr1616 Bence gerekiyor ben yaptırdım. 12+1 de yaptırmıştım