Sevvalllll42 aslında sancı değil duygusal acınız fazla. O yüzden aslında ufak ve hafif bir iğne bile canınızı çok yakabilir şuan da.
Allah sabır versin. Üzülmeyin demiyorum acınızı kimseye aldırmadan istediğiniz gibi yaşayın. Yaşayın ki sonradan hayatınızı etkileyecek bir durum kalmasın…
Size belki ufaktan da olsa cesaret versin diye kendi yaşadığımı anlatıcam.
2018 de rahim ağzı yetmezliğinden dolayı bebeğimi kaybettim ben. Hem de bayramın 4. Günü hem de babalar gününde. Kısmet. 🤷🏻♀️
Hastaneye giderken doğum ağrısı çekmiştim ve 5 cm açılmam varmış ve doktorum hala açılmaya devam ediyor demişti. Ne olursa olsun bu bebeği kurtarmak için elimden geleni yapıcam dedi. Sonra bana “ rahim ağzın açılmaya devam ediyordu ve bende dikmeye başlamıştım ama suyun patladı. Belki bi ihtimal sezaryenle aldım yaşar diye ama akciğerleri hiç gelişmemişti ve nefes alamadı” dedi.
Snr aradan biraz zaman geçince ben düşündüm. Zaten bu bebeğimi de normal doğurmak istiyordum ki doğum ağrısı çekmiştim. Demek ki yapabilirdim. 💪🏼😎
Neyse fazla uzatmadan kısa kesiyorum. (Sormak istediğiniz bir yer olursa seve seve cevaplarım 😊)
2021 yılının mayıs ayında şuan da 2 yaşında olan oğlumu Sezaryen Sonrası Vajinal Doğumla 1,5 saatte doğurdum…
Yani demek istediğim her işte bir hayır var. Ve mucizeler her zaman vardır. O mucizenin de bir zamanı vardır… 💐😊