Selam kızlar doktor dış gebelikten şüphe etmişti fakat sonrasında değerlerim düştü ve regl oldum.
Beta değerim 1000 in altında takıldı. Doktor kimyasal gebelik yaşadığımı söyledi.
8 aydır deneme sonucu kimyasal gebelik yaşadım malesef..
Şimdi biraz ara mi vermeliyim sizce ? Kimyasal gebelik yaşayanlar…?