İlk gebeliğimde aldığım kiloları hemen verdim ama 2 doğumum da öyle olmadı 1 yıl ara ile doğum yaptım ikiside sezeryanla oldu şimdi göbeğim buruşuk ve sarkık sanki 5 aylık gebe gibiyim evde spor yapıyorum ip atlıyorum şimdi de göbeğim yanıyor spora başlayalı 3 gün oldu