Mucize55 Kızlar şimdi kontrolden çıktım 1446 ge dedi doktor.Boyu önden gidiyor kilosu bi tık arkadan geliyor sanırım.Sizin 30.haftada bebeğiniz ne kadardı?
Mucize55 Yenihamiss96 normal o zmn😅Ben buradaki bebek kilolarını okuduğumda hep çok şaşırıyorum😵💫teşekkür ederim cevabın için.
Yenihamiss96 Mucize55 bende bakınca üzülüyordum buradakilere benım bebeğim zayıf filan dedim doktor normal dedi son haftalarda daha da kilo alacak dedi takıntı yapma üzülme dedi
Mucize55 Yenihamiss96 Ben de burda maşallah çok kilolu bebişler okuyorum.ikinci hamileliğim bu kız olmasının farkı vardır muhakkak.Oğlum hep önden gitmişti hiç kilo hesaplaması işlerine girmemiştim😅