Arkadaşlar merhaba, ben bebek bezini sleepy tercih etmeyi düşünüyorum. Henüz almadım. 1 numaradan mı başlamalıyım ilk başta. Bebeğim çok büyük bir bebek değil henüz doğmadı. Stok yapmayı düşünmüyorum ama ilk başta hangi no almalıyım. Sleepynin bezlerine biraz küçük diyorlar beden açısından