Yelizmurat bende 16 haftalık hamileyim bugün gittim kontrole 56 ile hamile kalmıştım suan 61.5 olmuşum. Gunde genelde 2 öğün yerim bazı günler belki 3 olabilir ama bu kadar kilo almama bende cok şaşırıyordum. gebeliğimin ilk ayları kusarak geçti ki hala kusuyorum ara ara. Kahvaltımı ve öğlen yemeğimi düzenli yiyorum. Doktoruma düzenli yediğimi söylemeden kendisi o zaman sen düzenli yiyorsun yemeğini o yuzden kilo alimin bu sekilde olabilir dedi. Bende öyle düşünüyorum çünkü gereksiz abur cubur tatlı vs. Yemiyorum genelde karin doyurucu sağlıklı seyler tüketiyorum