RavzaGanioglu Kizlar beta1510 çıktı. Karindan ultrasonla keseyi göremedi doktor yarin vajinal muayene edecegini söyledi dış gebelik riskine karşı siz de kese ne zaman göruldu beta kacti hatirliyormusunuz
Yakutbebek RavzaGanioglu benimde beta 1500 küsürdü öğrendiğimde beş haftalıktı . 8 haftaya kadar beklemiştim ebe demişti bekle kese görünmez diye gidince kalp atışında duymuştum
Mtubaaa RavzaGanioglu beta hcg değeri 2598.0 fi karından göremedi 5 haftalık gittim vajinal ultrason dedi baktırmak istemedim Çarşamba günü gidecem inşallah görürüz bu sefer hesaba göre 7 haftalık olacam gitigimde görürüm inşallah
2oglusssannesii RavzaGanioglu 5315 cumartesi günü karından kese görüldü ama ufak tefek çok çok minikler bsey bebek dha yoktu sdce ufak bı kese gorduk
Brcpg Ben de 3779 da karından gorunmedi . Vajinal ultrasonla baktı keseyi gördü . 5 haftalıkti o zaman
RavzaGanioglu Mtubaaa insallah sağlıklı bir gebelik geciririz benim aslında ikinci cocugum ilkinde de hatirladigim kadarıyla 5.haftada görunmemisti ama bir miktar korktum dıs gebelik sozunu duyunca 🫣
Mtubaaa RavzaGanioglu amin inşallah sağlıkla kucağımiza alırız inşallah 🥰 benimde 2 ci gebeliğim kazayla oldu korunuyordk ilk gebelihimde 15 haftalıkken gittim hastaneye geziye cikmistik öyle böyle derken geç gittim. Bende tedirginim bunda aslında