Selcennnn merhaba bende 37 haftaliktim 31 haftaya uyumlydu 40 cm doğdu kilosu 2 kilo çok küçüktü ağlıyordum ben gelişim geriliği oldu diye ben kusuyordum besleyemedim sen gene özele göster kendini ordakiler bişey söylerler. Şu an büyüdü 14 aylık oldu boyu 73 kilosu 9 kilo geriden geliyor yasittakileriyle bebekten bebeğe değişiyor sıkmayın canınızı içiniz rahat olsun doktor gelişim geriliği diyince direk yatisimi yapmıştı 2 3 gün daha kalırsa ölür dedi kalbi dururmus hiç gelişmez dedi suni sancıyla normal doğum yaptım 2 gün çektim 😕 sağlıklı o olsunlar da