Esramuratt Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardi 21+2 yim normalde ama doktorum 20+2 gözüktüğünü soyledi kilosu da 350 grmis bu haftalarda gelisim geriliği olmaz yakalar dedi ama benim icim hic de rahat degil halbuki hergun yumurta muz kasar filan tuketiyorum acaba zayif bir bebek mi olucak boyle olan var mi normal mi ?
Aybebek Esramuratt canım 1 hafta önce doktorum bana da öyle dedi 36 haftaligim bu hafta gelişmiş dedi.. 1 hafta geriliği normal kabul ediyorlar aradaki farkı kapatabilir